Saturday, March 17, 2012

Cele mai frecvente minciuni spuse de barbati femeilor si invers

 Ia sa vedem de ce sa ne ferim pe viitor:))


In urma unui studiu facut de cercetatori, s-a demonstrat ca toti oameni mint de cateva ori pe zi si nu fac asta pentru un motiv anume ci pur si simplu asa li se pare normal.




Cosmopolitan a intocmit un top al minciunilor spuse de barbati femeilor si invers.

Topul minciunilor spuse de barbati femeilor

- Ies in oras doar pentru o singura bere.
- Si eu te iubesc.
- Nu am primit mesajul tau. Cred ca iar imi face probleme telefonul.
- Nu, nu m-am uitat atent la blonda aceea.
- Nu am iubita.
- Te ascult. Jur!
- Tu esti diferita fata de toate femeile pe care le-am cunoscut.
- Nu credeam ca te deranjeaza asta.
- Mi-am uitat portofelul acasa.
- S-a intamplat o singura data si nu a insemnat nimic.

Topul minciunilor spuse de femei barbatilor

- Eram doar prieteni.
- Da, desigur ca o iubesc pe mama ta.
- Nu cred ca prietenul/fratele tau arata bine.
- Eu nu fac de obicei asta.
- Imi place sa ma uit la fotbal cu tine toata duminica.
- Sunt gata (spun femeile cand trebuie sa ajunga undeva si de fapt nici nu au inceput sa se imbrace).
- Bineinteles ca nu ma mai gandesc la fostul iubit.

No comments:

Post a Comment